Naujienlaiškio taisyklės ir sąlygos

iš michaelserge.com – internetinė parduotuvė vyrams

TURINYS
Skyrius 1 Apibrėžimai
Skyrius 2 Naujienlaiškis
Skyrius 3 Skundai
Skyrius 4 Asmeniniai duomenys
Skyrius 5 Baigiamosios nuostatos

1 skirsnis APIBRĖŽIMAI

Vartotojas – vartotojas, kaip apibrėžta 2011 m. spalio 83 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 25/2011/ES dėl vartotojų teisių, iš dalies keičiančioje Tarybos direktyvą 93/13/EEB ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 1999/44/EB. Taryba ir panaikinanti Tarybos direktyvą 85/577/EEB ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 97/7/EB.
Naujienlaiškis – elektroniniu būdu teikiama nemokama paslauga, leidžianti Klientui gauti anksčiau užsakytas naujienas, susijusias su Parduotuve, Paslaugų teikėjo atsiųstas elektroninėmis priemonėmis. Jame pateikiama informacija apie pasiūlymus, nuolaidas ir naujas Parduotuvės prekes.
Parduotuvė – internetinė parduotuvė pavadinimu michaelserge.com – Paslaugos teikėjo prižiūrima internetinė parduotuvė vyrams šiuo adresu: https://michaelserge.com
Paslaugų teikėjas - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą įmonės pavadinimu BM ALBIN POPŁAWSKI, įtrauktas į Centrinį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą tvarko ūkio ir Centrinį registrą bei informaciją apie verslo veiklą, Europos Sąjungos PVM. Identifikavimo numeris PL9261565906, REGON Nr. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Lenkija.
Klientas – bet kuris subjektas, besinaudojantis Naujienlaiškio paslauga.

2 skyrius NAUJIENA

  1. Klientas Naujienlaiškio paslauga naudojasi savanoriškai.
  2. Norint naudotis Naujienlaiškio paslauga, reikalingas įrenginys su naujausia žiniatinklio naršyklės versija, palaikanti JavaScript ir slapukų failus bei turintį prieigą prie interneto, taip pat aktyvi el. pašto paskyra.
  3. El. laiškai šios paslaugos rėmuose bus siunčiami Naujienlaiškio prenumeratos metu nurodytu Kliento el. pašto adresu.
  4. Klientas, norėdamas sudaryti Sutartį ir užsiprenumeruoti Naujienlaiškį, pirmiausia tam skirtoje Parduotuvės vietoje įveda savo elektroninio pašto adresą, skirtą Naujienlaiškio žinutėms gauti. Užsiprenumeravus Naujienlaiškį, paslaugų sutartis sudaroma ir Paslaugų teikėjas pradeda teikti paslaugą Klientui, atsižvelgiant į 5 poskyrį.
  5. Siekiant tinkamai teikti Naujienlaiškio paslaugą, Klientas privalo nurodyti teisingą el. pašto adresą.
  6. Informacija apie Naujienlaiškio prenumeratos atšaukimą ir prenumeratos atsisakymo nuoroda atsiras elektroninio pašto korespondencijoje.
  7. Klientas gali bet kada pateikti prašymą atšaukti Naujienlaiškio prenumeratą, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų, naudodamasis punktuose nurodyta galimybe. 6 arba išsiunčiant el. laišką Paslaugų teikėjo elektroninio pašto adresu: shop@michaelserge.com.
  8. Paspaudus prenumeratos atsisakymo nuorodą arba išsiuntus el. laišką su prašymu atšaukti prenumeratą, šios paslaugos teikimo sutartis bus nedelsiant nutraukta.

3 skirsnis SKUNDAI

  1. Skundus dėl Naujienlaiškio reikia siųsti šiuo el. pašto adresu: shop@michaelserge.com.
  2. Paslaugų teikėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo.

    NE TEISMINĖS SKUNDŲ IR TEISMO GYNIMO MECHANIZMAS
  3. Tuo atveju, kai skundų pateikimo procedūra neduoda laukiamų rezultatų, Vartotojas gali pasinaudoti, pvz.
    1. kompetentingų asmenų pagalba Europos vartotojų centras iš EEB tinklo. Centrai teikia Vartotojams informaciją apie jų teises ir padeda spręsti individualias su tarpvalstybiniais sandoriais susijusias problemas. Pagal numatytuosius nustatymus Vartotojų centrų pagalba yra nemokama.
      Kiekvienoje šalyje kompetentingų vartotojų centrų sąrašą galima rasti adresu https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Ginčų sprendimas internetu (ODR) sukūrė Europos Komisija, galima rasti adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Be to, Lenkijos Respublikoje galimos šios paramos parinktys:
    1. tarpininkavimą vykdo vietos kompetentingas regioninis prekybos inspektorius, kuriam turėtų būti kreipiamasi dėl tarpininkavimo. Procesas pagal nutylėjimą yra nemokamas. Inspekcijų sąrašą galima rasti adresu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. vietos kompetentingo nuolatinio vartotojų arbitražo teismo, veikiančio kartu su Regiono prekybos inspektoriumi, pagalba, kur turėtų būti pateiktas prašymas dėl peržiūros arbitražo teisme. Procesas pagal nutylėjimą yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti šiuo adresu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. nemokama savivaldybės ar apskrities vartotojų advokato pagalba.

4 skirsnis ASMENS DUOMENYS

  1. Kliento pateiktų asmens duomenų, susijusių su Naujienlaiškio prenumerata, valdytojas yra Paslaugų teikėjas. Išsamią informaciją apie Paslaugų teikėjo vykdomą asmens duomenų tvarkymą – įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat apie duomenų gavėjus – rasite Parduotuvėje esančioje Privatumo politikoje – dėl skaidrumo principo, nurodyto Europos Parlamento ir Tarybos Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas dėl duomenų apsaugos – “GDPR".
  2. Kliento duomenys tvarkomi Naujienlaiškiui išsiųsti. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra paslaugų teikimo sutartis arba Kliento prašymu vykdoma veikla, kuria siekiama tokią sutartį sudaryti (BDAR 6 straipsnio 1 dalies b punktas), taip pat teisėtas Kliento interesas. Paslaugų teikėjas, kurį sudaro duomenų tvarkymas siekiant pareikšti, įgyvendinti ar apginti galimas pretenzijas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
  3. Kliento duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau tuo pačiu būtinas norint teikti Naujienlaiškio paslaugą. Duomenų nepateikimas reiškia, kad Paslaugų teikėjas negalės suteikti tokios paslaugos.
  4. Kliento duomenys bus tvarkomi iki:
    1. Klientas atsisako Naujienlaiškio;
    2. Klientas ar Paslaugų teikėjas nustoja reikšti pretenzijas, susijusias su Naujienlaiškiu;
    3. Kliento nesutikimas, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys, priimamas – jeigu tvarkymas buvo pagrįstas teisėtu Paslaugų teikėjo interesu
    – priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas atsitinka vėliau.
  5. Klientas turi teisę reikalauti:
    1. prieigą prie savo asmens duomenų,
    2. jų ištaisymas,
    3. jų ištrynimas,
    4. apdorojimo apribojimas,
    5. duomenų perdavimas kitam duomenų valdytojui
      ir teisę:
    6. bet kuriuo metu nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su konkrečia Kliento situacija – su duomenų subjektu susijusių asmens duomenų tvarkymui, remiantis BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktu (ty dėl siekiamų teisėtų interesų). valdytojas).
  6. Klientas, norėdamas įgyvendinti savo teises, turėtų kreiptis į Paslaugų teikėją.
  7. Jei Klientas mano, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, jis gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos prezidentui.

5 skirsnis BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti šias sąlygas tik dėl svarbių priežasčių. Esminė priežastis suprantama kaip būtinas Sąlygų pakeitimas dėl: Naujienlaiškio paslaugos modernizavimo ar Paslaugų teikėjo paslaugai taikomų teisės aktų nuostatų pakeitimų.
  2. Informacija apie numatomus Sąlygų pakeitimus bus išsiųsta Kliento elektroninio pašto adresu, nurodytu prenumeruojant Naujienlaiškį, likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimų įsigaliojimo.
  3. Jeigu Klientas neprieštaraus planuojamam pakeitimui iki jo įsigaliojimo, bus laikoma, kad jis su juo sutiko.
  4. Jei Klientas nesutinka su planuojamais pakeitimais, jis turėtų išsiųsti pranešimą apie tai Paslaugų teikėjo el. pašto adresu: shop@michaelserge.com. Dėl to paslaugų sutartis bus nutraukta tą dieną, kai įsigalios numatyti pakeitimai.
  5. Klientui draudžiama pateikti neteisėto pobūdžio turinį.
  6. Sutartis dėl Naujienlaiškio paslaugų teikimo sudaroma anglų kalba.
  7. Bet koks ginčas, kilęs tarp Paslaugų teikėjo ir Kliento, kuris nėra Vartotojas, bus perduotas pagal Paslaugų teikėjo buveinę kompetentingam teismui.